Morsdagen i går

Å være mamma og å ha ei mamma når det er morsdag overgår det meste. Ikke alle på 71 år har ei mamma å feire. Jeg er av de heldige. Jeg har 3 barn som jeg føler er glad i meg og kommer på besøk på dagen dersom det er mulig. I år var min eldste sønn på en ferietur og kom hjem først sent på kvelden. Jeg fikk selvfølgelig hilsen fra han med beskjed om at han hadde kjøpt champagne til meg på taxfree. Mine andre 2 barn med samboere spiste middag hos oss. Min mann ordnet med kalvesteik med tilbehør. Den smakte kjempegodt. På kvelden var vi hos mamma for koselig samvær. Jeg er takknemlig for hvert år jeg kan feire min mamma på morsdagen. I mai blir hun 99 år og hun fikk gaver som indikerer at det blir tur på hytta i år også. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg