Morratryne

 

Jeg er et typisk B menneske. Nå er klokka 10 og det er på tide å stå opp.  Min mann som også liker å sove på morgenen er stått opp og koker nå kaffe.

Jeg har fått en stil på øyet og brukte selfie på telefonen som speil. Slik dukket dette bildet opp. Et 71 år gammelt tryne. Bra det smiler til verden.

Nedenfor et bilde som henger på soveromsveggen. Jeg har flere Jesusbilder dandert rundt på veggene på hyttesoverommet. Min mann er ikke særlig happy for det, men bare han slipper å ha dem ellers i hytta er det ok.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg