Morgenstund med Nara

Vår nervøse vofse Nara foretrekker å sove sammen med oss. Aller helst vil hun dele hodeputa. Vi er så vant med å ha henne her at det forstyrrer oss ikke. Hun er veldig myk i pelsen og kosen når søvnen skal jages bort. Nå er det på tide å stå opp. Gjøremålene står i kø selv om alderen min tilsier at jeg er pensjonist. Som B menneske setter jeg pris på å kunne sove lenge og oppdatere meg på sosiale medier mens jeg enda ligger i senga. Store og små nyheter å lese om også idag. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg