Mitt skattkammer.

Mamma og pappa kjøpte bokserien mitt skattkammer til oss barna.

Jeg ble særlig glad i bind 1. Serien de kjøpte til oss ble borte. Men for mange år siden oppdaget jeg serien på et loppemarked og selvfølgelig måtte jeg ha med meg bøkene hjem.

Bind nr.1 lånte jeg bort uten å notere hvem dette var.  Resten av serien har jeg i bokhylla.

Nå husker jeg ikke hva bøkene inneholder. Kanskje jeg skal åpne dem og se om jeg husker øyeblikket da jeg leste dem for første gang som ung pike. Bare å se på bøkene i bokhylla gir meg gode tanker. Bøkene kom til oss i posten en etter en og det var veldig kult å eie disse. Ellers besøkte jeg ofte biblioteket for å låne bøker. Jeg fylte mange lånekort der før jeg begynte å kjøpe bøker selv. Jeg har alltid vært en lesehest.

De siste årene har jeg kun kjøpt e-bøker. Hyllene mine ble overfylt av bøker og jeg klarer bare ikke å kaste dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg