Minner fra da jeg var barn

En bloggvenn Frodith la ut et bilde av seg som barn ikledd ullklær. Da var jeg plutselig tilbake i tid da jeg selv var barn.

Jeg kommenterte hennes innlegg som dere ser skjermdump av, men måtte bare mimre litt mer.

Vi bodde utenfor allfarvei der vi nå har hytte. Ikke så veldig mye å finne på på vinteren utenom å leke i snøen.

Noe vi likte å gjøre var å hoppe ned på steder der snøen hadde hopet seg opp. Klærne vi brukte om vinteren passet ikke helt til denne leken. Luggene ble sittende igjen nede i snøen når vi skulle opp igjen. Det ble ganske kaldt før mamma eller bestemor kom og hjalp oss.

Jeg husker at vi også hoppet på elv-isen og ble veldig våte. Luggene ble fryktelig tung å slepe seg hjem i.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg