Minner fra arbeidslivet

Ikke alle minner fra mitt yrkesaktive liv er like gode. Jeg satt noen år i åpent landskap. Nesten alle røyket og osen lå tykt i rommet. Jeg hadde nesten konstant hodepine. Ingen tok hensyn den gang og det nyttet ikke å klage. Det var lov å røyke og dermed basta. Heldigvis fikk jeg etterhvert eget kontor. Da røykeloven kom var det mange som var rasende og som prøvde å sabotere den. Selv har jeg aldri vært avhengig av tobakk og røykeloven er noe av det beste som har skjedd. Det samme tror jeg alle mener idag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg