Min nattsyssel.

Jeg holder på med 12 boka i serien til Egil Foss Iversen. Alle bøkene har Dødelig som første ord i tittelen. Bøkene er kjempespennende. Og jeg anbefaler dem til de som liker spenning og at det er vanskelig å finne ut hvem som er skurken.

Jeg innrømmer at det har vært vanskelig å legge fra seg boka når slutten nærmer seg.

Jeg leser bøker kun etter at jeg har køyer for natta. Nå kan jo jeg sove utover formiddagen dersom boka har frarøvet meg nattesøvnen.

Jeg har enda noen flere bøker I serien som enda ikke er havnet i bokhylla min hos E-bok.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg