Min første hjemmetest.

Som forventet var den negativ. Jeg skal til øyekontroll idag og ville være helt sikker.

Jeg har vondt i hodet og det svir i øynene.

Og er også litt kvalm.

Jeg tror det er de irriterte øynene som er skyld i hodepinen. Jeg har sovet godt. Smartklokka er veldig fornøyd med nattens sovemønster. Likevel våkner jeg med hodepine.

Hadde jeg vært en vanlig arbeidstaker hadde jeg nok ikke gått på jobb idag.

Som egen arbeidsgiver er det ikke like enkelt.  Det er ingen som kan overta arbeidet som må gjøres.  Dermed sitter jeg igjen med dårlig samvittighet og litt redsel for om jeg skal klare å bli ferdig med alt jeg har påtatt meg.

Det har gått bra de 10 årene jeg har holdt på.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg