Min bursdag idag

Idag er jeg blitt 71 år. Jeg skal som vanlig feire dagen min. I morgen kommer nærmere 20 gjester. Min mann serverer lutefisk med tilbehør. Vi har tradisjon for å ha en lutefiskaften i begynnelsen av desember. I år slår vi den sammen med min bursdag og dermed blir vi noen flere enn vi vanligvis er. Det blir litt trangt rundt langbordet, men det går akkurat. I fjor hadde jeg 99 gjester. Jeg feiret skikkelig. Det ble en vellykket kveld/natt. Jeg brukte hele høsten til å planlegge og kjøpe inn alt jeg følte at jeg behøvde. Blant annet klarte jeg å finne 68 cognac glass, 20 karaffler og 10 mugger på bruktsalg. Jeg kjøpte også masse pynt  duker og vaser/lyskupler via kjøp og salg på Facebook. Som bordkort fikk alle et glass med navn som skulle brukes til hjemmebrygget øl. Jeg fikk 2 tanker med nydelig hjemmebrygget øl fra 2 jeg er tante til. Erikelvaøl. De hadde nemlig tatt med seg vann fra hytta i Reinvik for å brygge på. Om det var vannet fra Erikelva som gjorde ølet så godt vites ikke. Jeg var kjempefornøyd med festen og har nå utstyr for flere store fester når anledningen byr seg. I år blir det sikkert også en flott fest. Jeg gleder meg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg