Meg

Jeg har lest noen veldig triste blogger. Tenk så heldig jeg har vært i livet mitt. I over 70 år har jeg nesten ikke vært syk og det samme gjelder for familien min. Alt har liksom bare ordnet seg til det beste for meg. Jeg har ikke opplevd krig eller store omveltninger. Jeg har 3 fantastiske barn og en like fantastisk ektemann. Jeg har en storfamilie med mamma (98) i spissen som jeg er veldig stolt av. Jeg bor i en by som tenker på fremtiden og hvor jeg kan boltre meg i kulturopplevelser. Jeg har penger nok til å gjøre hva jeg vil. Jeg håper at tiden videre i livet også vil smile til meg. Imens smiler jeg til dere. Takk til alle som smiler tilbake. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg