Meg og datter på Aspmyra.

 

Før kampen begynte var vi både varm og i godt humør selv om det regnet.

Dessverre klarte Lillestrøm å skåre først og stillingen ble 0-1 til pause.

Etterhvert som tiden gikk uten at Glimt klarte å få ballen i mål. Selv om de fikk straffespark ville ikke ballen i mål.

Da det var kun 10 minutter igjen lyktes de endelig. Kampen endte 1-1.

Og både jeg og datter var kalde både på hender og føtter.

Nå som jeg sitter i godstolen hjemme fryser jeg fremdeles.  Men jeg vil dra flere ganger på kamp dersom jeg hat muligheten.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg