Meg for veldig lenge siden

Jeg fikk meg bunad da min eldste sønn ble konfirmert. Nordlandsbunaden er mange ganger kåret til landets fineste. Det er ikke veldig ofte den er i bruk, men skal man pynte seg er den god å ha.

Bildet henger på hytteveggen til mln mamma.

Jeg kommer derfra nå etter å ha passet på at hun får riktig medisin før hun køyer.

Hun klarer selv både å kle på og av seg. Dersom hun ikke trykker på knappen hun har rundt halsen, er hun alene i hytta si til halv ti i morgen.

Da er det en av mine søstre som ser til henne.

Ikke vanskelig å ha en mamma på 99 år som klarer dette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg