Meg. En ildsjel

Neste uke skal jeg jobbe som frivillig eller ildsjel som det så fint heter nå.

Jeg gleder meg til endelig å høre musikk live igjen.

Mange av de konsertene jeg skulle vært på etter nedstengningen er flyttet til neste år. Men Nordland Musikkfestuke har endret på hvor konsertene skal være og hvor mange som får være tilstede.

De store konsertene er flyttet til neste år.

Dere vil få referat neste uke fra de konsertene jeg deltar på.

Vi ildsjeler fikk i oppgave å lage en limerick som har med festivalen å gjøre. Jeg har aldri laget en limerick før. Kanskje er jeg egentlig flink til det?  Som Pippi sier: Det har jeg aldri gjort, så da får jeg det sikkert til.

#klassiskildsjel

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg