Max og meg

I kveld har jeg fått opplæring i hvordan passe Max fra lørdag til søndag. Både Max og jeg skal ha det fint. Mye å lære om hvordan diverse ting fungerer. Hvordan bruke TV og finne ønskede kanaler. Hvordan koke/lage kaffe. Hvordan låse og lukke ytterdøra og sist men ikke minst hvordan bruke uteboblebadet.

Max er en veldig snill og rolig hund. Jeg klarer fint å gå tur med han. Vi gikk en rute han er veldig glad å gå som ikke er veldig lang. Heldigvis er det ikke is på veiene nede i sentrum der min yngste sønn og samboer bor.

De har en til hund som heter Ivo. Han skal ikke jeg passe. Det hadde vært krevende for meg å passe begge to.

Det blir nok rart for hundene å være borte fra matmor og far en hel helg. De skal få seg ei frihelg alene uten hunder.  Det fortjener de virkelig.

Og jeg gleder meg til helga.

Nedenfor et bilde av Max i fanget til yngste sønn.

 

2 kommentarer
    1. Koselig å være hundepasser.
      Dere får det sikkert kjempefint!
      Håper været ikke blir så verst. Det er litt hyggeligere å være ute og gå tur med hunden da.
      Kos dere masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg