Matlaging hos oss

Noe som i særlig grad har vært med på å forme hvem jeg har blitt er dette:

Da de 2 eldste barna var 1 og 3 år gikk min mann med på å være hjemme med barna mens jeg jobbet. Han gikk også på kveldskole. Dette var fra 1975 til i 1978. Han overtok alt av matlaging og annet husarbeid. 

Slik har det fortsatt frem til idag. Han liker å lage maten fra bunnen av. Ferdigmat, boksmat eller posesaus er ikke godkjent. 

Selv får jeg lov til å lage fårikål og lapskaus /kjøttsuppe. 

Min jobb har vært å rydde av bordet etter at vi har spist. 

Jeg er selvfølgelig happy med denne ordningen. 

Han er veldig flink til å lage god mat og jeg er veldig flink til å spise den. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg