Mars 1994. Annet

Festligheter: bursdagsfest for min svigerinne.

Pizzafest for dem som hjalp til bak scenen under ballettforestillingen Alladin.

Nabofester sammen med våre nærmeste venner.

Annet jeg har notert: Som vanlig var min kjære på jobbreiser. Denne gangen med fly. Jeg har notert at jeg kunne bruke bilen uten bulk.

Jeg hadde bulket min ganske kraftig. Det så ille ut og jeg likte ikke å kjøre den.

Jeg har også notert at rentene på lånene våre hadde gått ned med 1 % fra 8,75 og 6,75.

Det utgjorde kr.500,- pr.måned.

Det var veldig mye sne. Og vi var på påsketur på ei hytte vi hadde litt utenfor byen.

Vår eldste sønn var hjemme på påskeferie og var med oss til hytta. Vår herlige vofse Rita var også med oss. Det var en veldig snill blandingshund.

Påsken startet med fryktelig dårlig vær og vi måtte for det meste holde oss inne i hytta.

En begivenhetsrik måned.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg