Mamma

Mamma er på Rehab for å trene seg opp igjen etter hoftebruddet. Målet er å bli sterk nok til å kunne forsere ei båtrip. Skal hun komme seg på hytta igjen må hun klare det med litt hjelp. Idag har hun vært på kafé med min datter. I kveld overrasket jeg henne med ny plukket moltebær. Vi har ei moltemyr nært hyttene hvor bæra blir ekstra tidlig moden. Denne myra er forbeholdt den eldste i familien. Før mamma ble den eldste var det min bestemor som hadde hevd på myra og multene der. Stedet heter derfor mormyra. Når den eldste blir for gammel til å plukke selv gjør vi andre det for dem. Det gjorde jeg idag før vi dro til Bodø for å handle inn diverse til hytta.  Det var artig å se hvor glad hun ble. Hun skulle dele med alle på Rehab en.  Jeg gleder meg til alle bærturene som ligger foran meg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg