Mamma

Dette er min mamma på snart 98 år. Jeg er veldig stolt og veldig glad i henne. Hun har alltid vært der for meg og mine 4 søsken. Og nå som de aller fleste mødre i den alderen trenger mye hjelp av sine barn klarer hun seg nesten på egen hånd. Hun bor i egen leilighet. Hun får besøk fra hjemmesykepleier morgen og kveld som passer på at hun får sin medisin og at hun pusser tennene. Hun får hjelp til å dusje en gang pr. uke og det kommer ei for å vaske leiligheten 1 gang i måneden. Ellers er det vi søsken/svigersøsken som hjelper henne med å gå i butikkene og andre gjøremål utenfor hjemmet. Hun er helt klar i topplokket og husker veldig mye fra gamle dager. Hun er på trening en gang pr. uke for å holde seg i form til sommerens hytteliv med grønnsakhage og bærplukking. Jeg er kjempeglad i deg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg