Mai 1994: litt av hvert

Jeg har notert:  vår yngste sønn hadde 15 stk gutter på besøk i kjellerstua 16.mai. Kjellerstua ble mye brukt på den tiden. Heldigvis var den godt isolert fra resten av huset og var ikke til plage for oss. Etter at alle barna flyttet hjemmefra ordnet vi det slik at vi kan leie ut til studenter. Huset vårt ligger like ved Nord Universitet og studentene har kort vei til skolen.

Jeg har notert: Det var nydelig vær 14 mai og jeg lå på altanen i bare trusa i over en time.

Jeg har notert: Siden en av konfirmantene dette året var fra min kjæres familie hadde vi besøk av søringer. 4 av hans søsken med ektefeller og min svigerfar var og spiste reker hos oss.

Før de kom har jeg skrevet at min handymann har vasket hele huset og hatt ute teppene.

Jeg har notert: vår yngste sønn bodde for det meste hos kjæresten. Den 6.mai kjørte jeg han dit. Han hadde med seg røde roser. Det vites ikke om han hadde dårlig samvittighet eller om han bare ville glede henne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg