Magetrubbel.

I går våknet jeg og følte meg kvalm.

Jeg håpet i det lengste at det skulle gå over, men den gang ei.

Egentlig skulle jeg være vakt på en konsert, men jeg måtte gi beskjed om at jeg ikke kunne komme.

Jeg ble verre og verre utover dagen. Og tidlig på kvelden måtte jeg krype til køys.

Jeg måtte flere ganger på badet hvor det rant fra begge ender. Min kjære kom heldigvis hjem i kveld og kunne handle inn litt mat og også trøste meg. Jeg har fått i meg ei brødskive og den har jeg heldigvis beholdt.

Jeg hater å være syk. Og det passer aldri. Jeg tror ikke at det er covid-19 selv om jeg har vært sammen med noen som har fått konstantert at de er smittet.

Jeg er litt bedre nå og jeg håper jeg slipper en ny natt inne på badet.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg