Lys og skygge.

Lys og skygge vist på bildet vekker ikke en reaksjon i utgangspunktet.

Dersom man tenker i overført betydning stiller saken seg anderledes.

Desverre er det mange som lever på skyggesiden og plages med vonde tanker. I disse dagene med sosial distansering har nok disse det ekstra vanskelig.

Håpet mitt er at verden om ikke altfor lenge skal bli normal igjen. Verden blir nok aldri som før epidemien og på noen områder tror jeg den blir bedre.

Bare noen tanker jeg fikk av bildet jeg tok. Selv har jeg det kjempebra selv med alle restriksjonene. Det eneste jeg virkelig savner er å kunne møte mine turnvenninner til trening og mine venninner fra folkeskolen til treff på kafé.

Ha en flott dag i lyset alle som leser dette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg