Lykkefølelse

Jeg ble inspirert av Frodith til å skrive om lykkefølelser.

På bildet ser jeg veldig lykkelig ut og det stemmer. Jeg kjenner ofte på følelsen av lykke.

Godfølelsen og gleden over livet er særlig merkbar ute i naturen og når jeg har kontakt med mine barn.

Idag kommer alle våre barn og svigerbarn på middagsbesøk.

Det gleder jeg meg veldig til.

Min handymann og superkokk står for matlagingen.

Det er jeg lykkelig for. Jeg elsker å spise god mat, men ikke å lage den.

Solen titter frem og det får meg til å smile.

Til dere som leser dette. Ta dere tid til å kjenne på den indre lykkefølelsen. Og smil til livet og hverandre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg