Lørdagsmat.

Min kjære liker ikke lammekjøtt utenom i fårikål.

Jeg prøver stadig å foreslå retter med lammekjøtt for han når vi vandrer rundt i kjøpesenteret.

I går var han kanskje lei av mitt mas. Det var ok st jeg fikk lammekjøtt men han skulle ha biff.

Dermed spiste vi forskjellige retter i kveld.

Tilbehøret delte vi. Stekte poteter, gulrot, rosenkål og en sjampinjongblanding med vårløk ++.  Samt berneasaus.

Rødvin på meg og øl til min kjære.

Nydelig god mat.

Etterpå en episode med Poirot og hans små grå.

En rolig lørdagskveld med andre ord.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg