Lørdag og søndag

Lørdag ble en lat dag etter fredagens utskeielser. Men jeg laget en stor gryte kjøttsuppe. Heldigvis kom vår datter og hennes samboer på besøk og hjalp oss å spise. Blir alltid for mye når jeg lager mat. I dag tok jeg med meg lettsaltet uer til mamma. Hun er ikke veldig fornøyd med ferdigmaten hun får servert til middagsmat. Hun savner ordentlig fisk. Det er lenge siden hun spiste uer og hode av ueren. Det var artig å se hvordan hun koste seg med maten. På kvelden har vi vært i bursdagsselskap hos sønnen til ei av søstrene mine. Han er autist og bor i egen leilighet i et bofellesskap med tilsyn hele døgnet. Han storkoste seg med gjester og gaver. Nå skal jeg se farmen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg