Lørdag i heimen

Idag har vi sett på ny peisovn. Vi falt for denne fra Dovre. Vi har ikke helt bestemt oss enda. Den gamle brukte min mann slegge på. Det ble et sabla bråk så jeg og vofsene gikk på tur imens. Da vi kom tilbake var min mann forvandlet til en ganske så mørkt person. Gulvet var veldig sotete. Både gulvet og min mann ble etterhvert rene og pene igjen. På mandag kommer en som skal hjelpe oss med å fikse pipa og stedet den nye peisovnen skal stå. Til kvelds ble jeg servert oksesmåsteik. Veldig godt som vanlig når min mann lager mat. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg