Litt frustrert.

Dro tidlig til City nord for å ordne opp i litt av vært.

Punkt 1 var å få fixet ene høreapparatet som hadde sluttet å lage lyd.  Det gikk greitt og nå hører jeg på begge ørene igjen.

Punkt 2 var å få klippet meg. Nå har  Cutters etablert seg på senteret og etter litt venting ble jeg hårfin for 329 kroner.

Punkt 3 var å finne ut hvorfor jeg ikke har hørt fra øyelegen om time for å bli operert for grå stær. Jeg fikk telefonnummeret dit av Specsavers som hadde henvist meg dit.

Minst 6 mnd. ventetid sa de der til min forskrekkelse.

Og da dukket punkt 4 opp. Jeg måtte ha nye briller. Jeg ser allerede dårlig på langt hold og kan ikke vente i 6 mnd.

Dermed ble jeg 2000 kr. fattigere og får nye briller etter ca. 14 dager.

Sånn går nu dagan.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg