Litt forvirrende

Som regnskapsfører er det litt forvirrende. Er vi i 2021 eller i 2020?

Nesten alt vi jobber med er datert i 2020. Men vi må i disse dagene tenke oss om og passe på at vi jobber i korrekt regnskapsår.

Når jeg husker tilbake hente det at jeg bommet og måtte gjøre ting på nytt. Fryktelig irriterende.

Jeg er nok litt mer garvet idag og gjør ikke slike tabber.

Begge almanakkene må tas i bruk. Blomstermotivene lyser opp foran meg på skrivebordet. De er laget av Munn og Fotmalende Kunstneres Forlag.

Jeg kjøper også en kunstkalender hvert år fra dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg