Litt av en gjeng.

Dette er gjengen som holder til på badet vårt.

De er nede for telling fordi min handymann har hatt rundvask på badet idag.

Jeg har trålet flere butikker for å finne de siste julegavene.

Nå er det min jobb å sette alt på plass igjen.

Masken foran laget min datter på ungdomskolen. Og hun brukte sitt eget ansikt for å lage masken og derfor ligner det på henne.

Ifjor hadde jeg en  diskusjon med min kjære om hvor mange av klovnene som får lov til å være på badet. Det ble et kompromiss hvor disse som er på bildet fikk være med videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg