Likestilling

Som ung voksen prøvde jeg å sminke meg på morgenen før jeg gikk på jobb. Sminkingen tok ganske lang tid og siden jeg er B-menneske likte jeg ikke å måtte stå opp tidligere. Jeg fant derfor ut at siden menn ikke sminket seg kunne også jeg la være i likestillingens navn. Etter dette har jeg bare sminket meg til festbruk. I ettertid har jeg funnet ut at når folk sa at jeg var så fin i festlige anledninger og jeg trodde de mente klærne jeg hadde på meg så antydet de at jeg var fin med sminke. Jeg er glad for at jeg bestemte meg for å kutte Sminkingen. Tenk på alle de timene jeg kunne bruke til noe annet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg