L’ serin

Jeg har aldri vært særlig flink til å ta tabletter som skal tas regelmessig. Selv ikke p-pillen.

Sånt ble det barn av.

Nå har jeg bestemt meg for å prøve kosttilskuddet L- serin hjerne.

Det er mulig jeg klarer å huske å ta en pille pr. dag. Dette fordi den smakte veldig godt.

Om jeg klarer å øke konsentrasjon og hukommelse er kanskje for mye forlangt,  men det skader meg neppe.

Jeg har hørt at selv placebo kan hjelpe dersom man tror at det virker.

Og jeg velger å tro på det som står skrevet på pille-eska.

Sådaså.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg