Krangling blant eldre.

Min kjære har lagt ned mye arbeide med å rense vår sofa.

I går kveld begynte vi å krangle om hvorfor ikke putene vi sitter på er blitt vasket.

Da jeg for flere dager siden tok trekket av de andre putene for å vaske dem i vaskemaskinen fikk jeg problemer med glidelåsen på de store sitteputene. Og  herom vår heftige krangel.

Hvem har sagt hva og hvem har gjort hva?

Eldre som vi har blitt både hører og husker vi dårligere begge to.

Jeg tror vi må lære oss å ikke være skråsikker på hvem som har rett. Nå er i allfall trekkene i vaskemaskinen. Heldigvis har vi også tørketrommel slik at gjestene våre i kveld slipper å bli våt bakentil.

2 kommentarer
    1. Ja, man vil gjerne ha RETT i krangler 😀 Jeg føler ikke det har noe med alder å gjøre, her har vi vært skråsikre helt fra vi var unge 😀 Begge to!

      1. Ja. Men nå som vi er over 70 kan det være at motparten har rett. Selvfølgelig tror jeg at det er jeg som har rett, men et nytter ikke å holde bastant på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg