Kokkejævel og nattevåk

Jeg var nærmere 38 år da vår datter ble født. Hun var fast bestemt på at natt var dag og omvendt. Jeg er B menneske , men det var noen tunge måneder før hun skjønnte at hun hadde tatt feil.

Den første måneden prøvde jeg alt for å holde henne mest mulig våken på dagtid, men det var ikke enkelt. Hun sov når hun selv bestemte og forlangte oppmerksomhet når jeg egentlig ville sove. Tilslutt gav jeg opp og snudde døgnet selv.

Da hun var 4 måneder dro vi til Kanariøyene på ferie. Vi reiste på natten og hun sov nesten hele flyturen.

Du kan tro gleden var stor da hun også sov natten etterpå og videre.

En sydentur måtte altså til for å få henne til å forstå at man sover på natten og er våken på dagtid.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg