Koffertene er ferdig pakket.

Første økt på reisa går til Oslo for overnatting.

I morgen tidlig reiser jeg og yngste søster videre til Amsterdam.

Her skal vi treffe turnere fra hele verden. Vi er over 50 turnere fra Bodø som treffes der i løpet av morgendagen.

Det blir treninger og oppvisninger utover uka, men mest skal vi ha det flott sammen og se mange turnoppvisninger.

Vi skal bo på hotell midt i Amsterdam istedet for å bo i klasserom eller gymsaler.

Litt rart å flotte oss på denne måten, men tror det blir mer enn ok.

Jeg sendte inn nest siste årsregnskap til Brønnøysund i dag.

Nå gjenstår bare ett som revisor fikk i april hos meg og enda ikke er ferdig med.

Jeg har med meg datamaskinen, men håper å bruke den lite. Nå skal jeg ha en uke ferie fra kontoret har jeg bestemt.

Jeg gleder meg masse.

 

2 kommentarer
    1. Lykke til og god tur til Gymnastradaen 😊 Det er nå jeg kjenner at jeg savner turnmiljøet jeg fikk være en stor del av i fra 1972 – 2002 😍 Mange fine minner fra landsturnstevnene og kretsturnstevnene 😊

      Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg