Klar for nye festligheter.

Denne gangen skal jeg være gjest og ikke vertskap.

2 stk. har slått seg sammen for å feire bursdag.

Min svigerdatter og samboeren til hennes mamma.

Det føles veldig godt å slippe alle forberedelsene til festen. Jeg har tilogmed tid til å ha på lebestift og maskara.  Dette er noe jeg veldig skjelden bruker. Jeg sluttet allerede i 20 års alderen med sminke til hverdags. Det tok altfor lang tid på morgenen syntes jeg. Jeg syntes også at det var urettferdig at vi damer skulle måtte sminke oss mens herrene slapp.

Jeg har levd veldig godt med den avgjørelsen.

Men altså til festbruk er det ok synes jeg.

Jeg gleder meg til i kveld.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg