Kickoff foran BodøJazzOpen 2024

Inne i denne Lavvoen møtte jeg mange kjenninger og fikk min akkreditering som frivillig. I morgen begynner selve festivalen. Jeg skal kun hjelpe de som ordner med mat til frivillige og artister. Egentlig skulle jeg ikke jobbe i morgen, men en av de frivillige er blitt syk.  Jeg må altså tidlig opp i morgen.

Nå er jeg kommet hjem og sitter foran TV og ser fotballkamp: Chelsea mot Aston Villa.

Cupkamp som jeg håper Villa vinner.

Min kjære har ordnet meg en smak av tyttebærlikør fra Reinvik som vi fikk i julegave fra ei jeg er gammeltante til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg