Ketil Bjørnstad

 

Jeg er startet på siste boka i serien ” Verden som var min”.

Og denne verden har også vært min.

Jeg har fått oppleve min verden på nytt sammen med Ketil.

Han har vært veldig nært begivenhetene og dermed kunne han fortelle ting jeg ikke visste fra før. Han skriver så levende om alle felles opplevelser samtidig som han utleverer seg selv på en ekte måte. Etter alle disse årene i bøkenes verden føler jeg at jeg kjenner både Ketil og alle vennene hans.

Tusen takk for reisen så langt. Jeg gleder meg til å lese denne siste boken som starter i 2010.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg