Kaffepause ute i finværet

Idag skinner sola. Batteriene lades opp ved hjelp av solcellepanelene våre.

Selv må jeg desverre enda tilbringe tid på hyttekontoret, men jeg nærmer meg slutten på arbeidet jeg tidligere bestemte meg for å gjøre mens vi er på hytta.

Nye oppgaver ligger klar hjemme, men det får så være.

Min kjære handyman har skrapet bort mose fra uthustaket. Han planlegger også hva han skal dyrke i veksthuset og det nye drivhuset.

Enda står de tomme. Innvendig er det veldig varmt nå som sola skinner.

Akkurat nå hjelper han min bror med å løfte opp flere solcellepanel på deres hytte.

Også vi skal montere 2 nye panel på vår hytte senere i vår. Panelene ligger i garasjen hjemme.

Dette blir siste dagen her før vi drar hjem i morgen.

Det har vært godt vær hele tiden. Flatt hav og bare litt regn.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg