Kaffepause.

Idag har jeg sittet i flere timer på kontoret. Og nå nærmer det seg tid for å sende inn nest siste av årets skattemeldinger.

Jeg gleder meg vilt til jeg kan legge bak meg tiden med dårlig samvittighet fordi jeg er så sein med å få arbeidet gjort.

Men nå ser jeg enden og kan konstantere at jeg blir ferdig innen fristen også iår.

Nå må jeg bare passe meg og ikke ta på meg nye regnskap før nytt årsoppgjør.

Egentlig bør jeg heller gi fra meg noen av dem jeg har. Det er ikke så lett gjort siden jeg vet at det blir dyrere for dem. Og da får jeg dårlig samvittighet på grunn av det.

Lett skal det ikke være.

Det er fremdeles ganske kaldt ute og regnbyger.

Sola er av og til fremme.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg