Juni 1994 KRETSTURNSTEVNE.

Kretsturnstevnet var på Fauske dette året.

Vi var 27 stykker på vår tropp. Vi hadde litt problem med å få plass til alle 27 på samme klasserom. Noen måtte finne et annet sted å overnatte. Min yngste søster var med og vi hadde det kjempetrivelig sammen med resten av troppen.

Vi har det ganske travelt når vi er på stevne.

Trening mellom 7 og 8 på morgenen. Så defilering i gatene. Jeg har skrevet at vi gikk ei halv mil. Så oppvisning i Fauskehallen hvor jeg har notert at det gikk greitt uten de store feilene.

På kvelden var det turnfest på Fauske hotell. Jeg hadde på meg min lille sorte + hatt og gjorde stor lykke. Mye dansing og spesielt mye avansert sving.

Jeg fikk 4 lenke som betyr 21 voksenstevner.

Jeg var tydeligvis edru fordi jeg kjørte hjem til Bodø etter festen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg