Juletreet er pynta av mor sjøl iår.

Tenk at jeg klarte å mase meg til et ekte juletre iår. Treet er mindre enn det plasttreet vi har hatt de siste årene. Siden jeg ikke liker å bruke bare litt av pyntet ble treet noe overpyntet. Men i de få dagene jula varer føles det ok. Min kjære rister litt på hodet og retter opp noe han følte ble feil. Men alt i alt er han også fornøyd.

Nå sprer duften av gran seg i stua.

God jul til dere som leser bloggen.

Nedenfor et bilde av treet fra en annen vinkel.

2 kommentarer
      1. Jeg er helt avhengig av juletre for å få den rette stemningen.
        Nå kommer det pakker under treet også.

        Men jeg vet at mange ikke har juletre og noen pynter treet i november.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg