Edelgran fra coop. Litt plunder med å få treet riktig i juletrefoten. Nå blir det pynting av både treet og i resten av huset.
Alle esker med pynt er hentet ned fra loftet.
Det fjerde lyset skal tennes og da føler jeg at julehelga begynner.
0 kommentarer


