Julestria 2019

Hva har disse bildene å gjøre med julestria? Jo, idag var det stua sin tur til rundvask. Alle bilder må ned fra veggene for å tørkes støv av. Min mann står for vaskingen og jeg tar bort alle bilder, blomster og annet ting og tang fra stua. Når han er ferdig er det min tur til å få alt på plass igjen. Nå mangler bare julegardinene. Jeg titter litt ekstra på bildene før jeg henger dem opp igjen. Av de 4 på bildene ovenfor er det bare mamma som lever. Svigermor døde for vel 30 år siden bare noen og 60 år gammel. Svigerfar ble 87 år og pappa 86. Rart å se dem alle så unge på brudebildene. Jeg har mange gode minner etter dem. Særlig tenker jeg ofte på svigermor. Hun var helt fantastisk som svigermor. Veldig trist å miste henne så tidlig. Heldige meg som fremdeles har mamma og feire jul med. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg