Julebord og Glimtkamp.

I natt fikk jeg ikke en blund på øynene. Dermed leste jeg ut boka av Anne Holst.

Ca 7 i morrest sovnet jeg og ble vekket av min kjære klokka 13.00.

Nokså fortumlet har jeg nå spist en sen frokost.

Allerede klokka 17 skal jeg møte mine venninner fra folkeskolen til julemiddag på Bjørk Restaurant. Desverre har flere som skulle være med meldt frafall på grunn av sykdom/forkjølelse.

Vi blir likevel 8 stk. Jeg gleder meg mye.

Etter at vi har spist og skravlet på Bjørk skal vi se at Bodø Glimt slår Sofia fra Bulgaria er hjemme.  Vi skal ikke på Aspmyra, men se kampen fra Sportspuben.

Det er vinter og kanskje blir det  -9 grader i kveld.

 

4 kommentarer
    1. Koselige planer for dagen. Det er godt å kunne møtes igjen, selv om det nå ser ut til at vi igjen må være litt ekstra forsiktig. Kos dere masse på restaurant og med Bodø/Glimt kamp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg