Julebord. Dagen derpå.

Sto opp ganske tidlig. Følte meg ok. Var på besøk hos mamma da migrenen plutselig brøt ut. Jeg kjørte hjem fortest mulig for å ta tablettene som vanligvis stopper anfallene. Idag var jeg for sent ute og da nytter det ikke. Hodepine har jeg fremdeles. Nå håper jeg at den vil forsvinne i løpet av natten. Det ble en kjempefin fest i går sammen med gode venner. Maten var kjempegod og levende musikk høynet opplevelsen. Noe dansing ble det også. Som vanlig ble jeg lettere animert. Men denne gangen kom jeg trygt hjem. Ingen omveier med taxi. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg