Jesusbilde. Skytsengel

Det er vakkert å tenke på at vi har skytsengler som passer på oss.

Jeg hadde en gang en opplevelse av en slik engel.

Jeg var ute en tur i matpausen fra jobben.

Som vanlig hadde jeg det travelt da jeg skulle tilbake. Jeg skulle gå over gangfeltet og ventet til bilen som kom mot min høyre side stoppet.

Jeg glemte å se mot venstre og begynnte å gå over. Plutselig var det som om noen stoppet meg. Jeg følte nærmest at noen puffet meg bakover. I det samme dundret en bil foran meg over gangfeltet.

Det var skikkelig ekkelt å tenke på hva som kunne ha skjedd.

Måtte det være sant at slike engler finnes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg