Jeg har krøpet til sengs.

Jeg har fått gjort det som måtte gjøres på kontoret idag selv om jeg har veldig vondt.

Min kjære arbeider med å flytte inn ting som ikke kan være ute i vinter.

Søndag skal båten settes i naust frem til april.

Jeg skulle gjerne ha hjulpet han. Istedet har jeg altså lagt meg ned. Det er vanskelig å finne en stilling som ikke gjør vondt. Faktisk er det best å stå oppreist, men det er slitsomt i lengden.

Skal prøve å lese litt i bokserien jeg leser for øyeblikket. Katrine Wessel-Aas sin serie om familien Winther.

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg