Jeg har bursdag idag

Jeg er blitt 73 år. Artig med bursdag på Facebook.  Det ramler inn med gratulasjoner og gode ord.

I går kveld var barna og min svigerdatter på middag. Vi spiste pinnekjøtt og kålrabistappe.

I kveld venter jeg noen av slekta på besøk.

Jeg skal hente mamma om litt.

Det er fryktelig kaldt ute, men jeg tror det går greitt å hente henne uten at hun fryser eller får problem med komme seg fra bilen og inn i varmen.

Jeg gleder meg til å få besøk. Kaker har jeg kjøpt og i tillegg blir det multekrem til kromkakene.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg