Jeg føler meg eitrandes forbannet.

Bråket rundt Bodø Glimt  vil ingen ende ta.

Sist ut er en Moldeprofil som er glad for at råskapen til Bodø Glimt endelig er kommet frem i lyset.

Nedenfor kan dere se hvem som ble kåret til årets fair play lag i eliteserien for 2021.

Greitt nok er Molde på 1 plass men Bodø Glimt et på en god andre plass.

Er de plutselig blitt verst i klasse?

I kampene mot Viking ble de nesten drept i veldig stygge taklinger. Da jeg så kampen var jeg rystet over hva dommeren overså. Jeg var virkelig redd for hvordan glimt spillerne skulle overleve særlig siste kampen.  Desverre lot Saltnes seg provosere av en fryktelig stygg takling som dommeren sier at han ikke så. Nå har han fått karantene i 2 seriekamper.  Det er greitt, men aviser og andre klarer ikke å slutte med hetsen.

Jeg var inne på facebooksiden til fotballforbundet og når det gjelder cupfinalen på søndag hadde de reklamert for kun Molde og bedt publikum om å kle seg i blått. Det er ikke til å tro.  Men sant. Bare se selv.

Nedenfor noen uklare bilder som viser av Viking direkte angriper Glimt spillere.

Dommeren så vel ikke disse situasjonene heller.  Kanskje på tide å få seg briller.

Nå regner jeg med at Ullevaal farges gult på søndag og at kampen blir fair.

Jeg orker ikke en ny kamp med stygge taklinger. Måtte bare dommeren være enig med meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg