Januar 1994.

Mer som er notert i januar 1994.

Boken jeg leste var Pickwikklubben av Dickens.

Vi var ofte på besøk hos noen i familien. Særlig hos min svigerfar som var enkemann.

Den gang var det vanlig å være på besøk hos hverandre.

Har også tatt med at utenriksminister Holst døde. Han var involvert i en fredsavtale i Midtøsten. Osloavtalen.

Og har skrevet at jeg var syk i 2 dager. Ikke så rart når jeg ser hvor mye jeg hadde å gjøre denne måneden. Jeg var 45 år og trodde jeg klarte det meste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg