Januar 1994

Aktiviteter denne mnd.

Min kjære var med og spilte bedriftsfotball og hadde treninger.

Jeg hadde turntreninger hver mandag.

Min datter danset ballett på tirsdager, gøy i gymsalen på onsdager, barnegospel på torsdager og jeg var på bassenget med henne flere ganger denne mnd.

Mer spesielt for denne mnd.:

Fakkelstafetten for ol i Lillehammer kom til Bodø. Det var fryktelig kaldt den dagen , men både jeg og min datter var ute mellom 14.30 og 19.00. Det var TV opptak og skihopprenn for barna. Vi voksene øvde på sangen En god gammeldags floke før tv opptaket. Og både min datter og hennes søskenbarn fikk vi se på TV etterpå.

Glimtshow med Oluf, Karoline Kryger, Steinar Albrigtsen med flere.

Samme dag ble min kjære 45 år, men han jobbet på Rognan denne dagen og min yngste sønn overtok billetten.Min kjære hadde mye reising i jobben sin.

Senere i mnd var jeg og min datter i kulturhuset og så danseforestilling med dansere fra Paris. Jeg likte det jeg så , men de fikk dårlig kritikk for å vise for lite følelser.

Min eldste sønn gikk på skole i Molde og utdannet seg innen IT.

Vår yngste sønn hadde kjæreste som han ofte overnattet hos denne perioden.

Det skortet altså ikke på aktiviteter denne måneden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg